Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Rano udałem się na zakupy zgodnie z zalecenie mamy do biedronki ponieważ jak mówią rodzice ''tam zawsze jest taniej''.Zaparkowałem samochód na parkingu,który jest bardzo mały jak na wielkość owego supermarketu.Nawet na początku tygodnia rankiem trudno znaleźć miejsce.wózki są położone w bardzo dobrym miejscu czyli przy wejściu.Wejście jest całkiem miłe ponieważ w środku jest ciepło co bardzo się chwali szczególnie zimą.Bez problemu każdy zauważy koszyki których jest dużo,więc nie będzie kłopotu przy większym natężeniu ruchu.Zakupy zostały zrobione pora więc na kilka wniosków: 1.zbyt mały parking zdenerwuje potencjalnego klienta co może go odstraszyć w razie następnych zakupów 2.wózki są bardzo blisko wejścia, więc nie trzeba kilometrów aby go zabrać i oddać czyli zaoszczędzony czas 3.wejście jest bezproblemowe również dla osób niepełnosprawnych co powinno być normą 4.w środku jest ciepło i zarazem miło ponieważ każdy pracownik służy wiedza a przede wszystkim pomocą(zapytałem gdzie jest sól) 5.odległości pomiędzy półkami jest odpowiednio dobrana dlatego w jednej lini zmieszczą się tam trzy wózki(bardzo dobry element infrastrukturalny),dzięki czemu czujemy się swobodnie nie nie denerwujemy się korkiem 6.Jest czysto i schludnie 7.brak tabliczek ogólnych wywieszonych na górze dzięki którym klient nie musiałby pytać się gdzie co jest 8.cenniki łatwo zauważalne 9.niestety działała tylko jedna kasa więc czekało się dosyć długo a ponieważ to jedna z najważniejszych dla klientów czynności można czuć zdegustowanie i niezadowolenie z obsługi 10.ekspedientki działały bardzo szybko i kulturalnie do każdego klienta 11.brak pustych półek co świadczy o troskę o klienta