Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bobryk
Treść opinii: Wjeżdżając na stację paliw zauważyłem pracownika pomagającego tankować klientowi gaz. Stanąłem przy klatkach z butlami gazowymi, ponieważ m.in. przyjechałem zakupić butlę z gazem. Na dystrybutorach zauważyłem wyblakłe nalepki produktowe, przy krawężnikach na SP były kipy po papierosach. Wchodząc do sklepu na SP zauważyłem brudne szyby. W sklepie przez okres około trzech minut byłem sam. Słyszałem drugiego pracownika na zapleczu, jednak nikt nie wyszedł. Na szali sprzedaży grał bardzo głośno telewizor. Wszedł pracownik, który wyglądał jakby był pracownikiem gospodarczym, a nie sprzedawca na Stacji. Pracownik ubrany był w bardzo brudny strój, nie posiadał żadnego identyfikatora oraz był bardzo nieuprzejmy. Obsługę rozpoczął od słowa: "Słucham?!" Poinformowałem klienta o towarze, jaki chciałem zakupić. Pracownik bardzo nieuprzejmie zapytał, coś jeszcze? Podziękowałem i dałem banknot. Dodatkowo poprosiłem o fakturę, wtedy pracownik powiedział, że mam czekać, bo on obsłuży teraz pozostałych klientów i później wypiszę fakturę. Pracownik był bardzo nieuprzejma. W sklepie nie było kilku cen przy wystawionych produktach, oraz nie było kompletnego otoczenia. Telewizor, który bardzo głośno grał był bardzo zakurzony, podobnie lada sprzedażowa. Pracownik po wystawieniu FV dopiero wydał mi zakupiony produkt, nie pożegnał mnie. Ponadto cena produktu, który kupowałem była na tyle wysoka, że nie przekona mnie do kolejnego zakupu. Na pewno już nigdy nie przyjadę na stację paliw tej marki. Szczerze odradzam.