Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: W sklepie było bardzo wielu klientów. Chciałam kupić kawę w ziarnach. Niestety otwarta była tylko jedna kasa. Najpierw podeszłam do kaw, żeby wybrać tą, którą chcę kupić. Od razu podeszła do mnie Pani, powiedziała "dzień dobry w Tchibo" i w czym może pomóc. Powiedziałam, że chcę wybrać kawę do ekspresu ciśnieniowego. Pani poleciła mi 3 różne kawy, w tym kawę karmelizowaną. Wiem, że ta kawa nie nadaje się do ekspresów ciśnieniowych (może je zatykać), więc zapytałam, czy ta kawa na pewno będzie odpowiednia do mojego ekspresu, ale Pani powiedziała, że nie wie i zapyta koleżanki. Zapytałał innej pracownicy, okazało się, że Pani jednak poleca mi kawę Espresso Crema. Zapytałam, czy cena promocyjna za 500g obowiązuje też, jeśli kupię 250g. Pani zapytała innej pracownicy, okazało się, że nie. Poprosiłam więc o kawę 500g, Pani powiedziała, żebym stanęła przy kasie i ona dla mnie zapakuje kawę. Przy kasie była bardzo duża kolejka. Inne pracownice zajmowały się zupełnie innymi obowiązkami, zostawiając kasjerkę 'samą sobie'. Przede mną klienci zamawiali kawę na wynos, a kasjerka kasowała produkty i realizowała zamówienia. Przy kasie spędziłam około 7 minut, co uważam za bardzo długi czas. Klienci się niecierpliwili, komentowali długie stanie w kolejce. Gdy przyszła moja kolej, okazało się, że Pani zapakowała mi tylko 250g kawy, a nie 500g jak prosiłam. Cała obsługa trwała bardzo długo. Uważam, że pracownicy w tym sklepie powinni zadbać o lepszą organizację pracy. Jeżeli kolejka przy kasie wynosi więcej niż 3-4 osoby, powinien podchodzić jakiś pracownik z sali sprzedaży i pomagać kasjerce - dzięki temu klienci byliby bardziej zadowoleni. Ze sklepu wyszłam poirytowana czasem, jaki tam spędziłam i chaosem organizacyjnym.