Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Po ostatniej mało przyjemnej wizycie w Media Markt, postanowiłem ponownie udać się do marketu. Miałem zamiar zakupić prezent. Sklep na pierwsze wrażenie wyglądał czysto, schludnie. Po przekroczeniu bramek udałem się od razu do działu z programami komputerowymi. Od wejścia do tego działu jest około 100 metrów, więc miałem okazję zweryfikować ustawienie produktów m.in. płyt CD i DVD, które były poukładane alfabetycznie i bez zastrzeżeń. Również nie zauważyłem, aby przy produktach brakowało cen. Po dojściu do odpowiedniego działu i produktów, poprosiłem o pomoc obsługę. Pracownik ubrany w koszulkę Media Markt oraz posiadający identyfikator, na moją prośbę podszedł i nawiązując kontakt wzrokowy ze mną zapytał:, "W czym mogę pomóc?". Poprosiłem o wyjaśnienie różnicy pomiędzy trzema programami komputerowymi. Pracownik najpierw opowiedział o każdym programie oddzielnie, następnie doradził, który program należy zakupić i dlaczego. Pracownik bardzo dokładnie zaprezentował swoją wiedzę i kompetencje w znajomości produktów. Argumenty, które zostały przedstawione przekonały mnie w 100%, dlaczego mam właśnie zakupić "ten" produkt, a nie inny. Pracownik na koniec zapytał, czy może potrzebuję jeszcze pomocy w innym aspekcie? Odpowiedziałem, że już wszystko wiem. Pracownik życzył miłego dnia i odszedł do innego klienta. Po zapakowaniu produktu poszedłem do kasy. Przy stanowisku kasowym, które było dość dobrze zatowarowane - nie zauważyłem żadnych luk na regałach, znajdowało się około 4 klientów. Nie działały wszystkie kasy. Po około 3 minutach oczekiwania pracownik rozpoczął skanowanie produktów, bez powitania. Następnie podał kwotę do zapłaty nawiązując kontakt wzrokowy. Po przekazaniu karty po około 10 sekundach pracownik poprosił o wprowadzenie kodu PIN i zaakceptowanie. Wraz z kartą otrzymałem potwierdzenie z terminala oraz paragon. Pracownik powiedział "Do widzenia". Za kasami podłoga była czysta. Po zapakowaniu produktów udałem się do wyjścia. Obsługa o wiele lepsza jak podczas ostatniej wizyty.