Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Wychodząc z kina postanowiłem zjeść kanapkę w Subway'u. Na zewnątrz w holu restauracja wyglądała zachęcająco, ponieważ miała bardzo zachęcającą reklamę w postaci wyrazistego p[podświetlonego neonu oraz zdjęcia z kanapką. Bezpośrednio wejście do Fast food'u wyglądało czysto, podłoga wraz z witrynami okiennymi były odświeżone. Po wejściu do restauracji zauważyłem około 5 gości, którzy przy stolikach konsumowali posiłek. Przy kasie stały 3 osoby. Ustawiłem się w kolejce. W tym czasie miałem możliwość ocenić czystość stolików, do których nie było zastrzeżeń. Po około dwóch minutach pracownik ubrany w koszulkę SUBWAY i posiadający identyfikator przywitał mnie i zapytał, jaki rodzaj pieczywa będę chciał oraz czy będzie to duża czy mała kanapka. Zapytałem, czym różni się pieczywo białe od razowego. Pracownik natychmiast wyjaśnił mi różnice, co pozwoliło mi stwierdzić znajomość sprzedawanego produktu. Po przygotowaniu kanapki, która zamówiłem pracownik zapakował ją w odpowiedni sposób i zaprosił mnie do kasy. Drugi pracownik również ubrany w służbową koszulkę i przypięty identyfikator nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i zapytał, czyn życzę sobie dodatkowo napój. Po odmowie usłyszałem kwotę do zapłaty, po otrzymaniu banknotu pracownik wydał mi resztę oraz paragon. Następnie przekazał mi zapakowaną na wynos kanapkę. Niestety nie usłyszałem pożegnania. Po zabraniu kanapki wyszedłem z restauracji.