Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Kredyt w Euro Banku ma co prawda mój tata, ale z uwagi na moje doświadczenia zawodowe przy przygotowaniu dokumentów i wniosków zajęłam się tematem jego wcześniejszej spłaty poprzez kredyt konsolidacyjny który najprawdopodobniej zostanie zaciągnięty w innym banku. Tak więc złożyłam zapytanie o koszt wydania zaświadczenia z informacją o stanie aktualnego zadłużenia oraz o możliwości złożenia tak owej dyspozycji. Jako formę kontaktu wybrałam formularz kontaktowy, dostępny na stronie ww.eurobank.pl. Z bankiem możemy również się z kontaktować poprzez infolinię oraz osobiście udając się do jednej z placówek. Tak więc mamy standardowe trzy formy kontaktu do wyboru. Bardzo szybko, bo już następnego dnia otrzymałam odpowiedź na moją wiadomość. Szanowna Pani, Uprzejmie informujemy, że w placówce Euro Banku może być wydania opinia o kredycie, w której oprócz podstawowych informacji na temat umowy kredytowej mogą znaleźć się dane dotyczące aktualnej kwoty zadłużenia kredytu. Koszt wydania takiej opinii to 20 PLN, a chęć jej otrzymania należy zgłosić osobiście w placówce. Następnie w przeciągu 7 dni roboczych otrzyma Pani opinię do odbioru w placówce lub zostanie ona przesłana faxem na podany adres, w zależności od złożonej dyspozycji.\ \Jednocześnie informujemy, że aby zadysponować całkowitą wcześniejszą spłatę pożyczki (zgodnie z Regulaminem udzielania pożyczek przez Euro Bank S.A. § 7, pkt. 1.) należy udać się do placówki Euro Banku. Pożyczka może zostać zamknięta tylko w dniu zapadalności raty, a dyspozycja całkowitej wcześniejszej spłaty powinna być wydana osobiście w oddziale nie później niż 3 dni robocze przed datą zapadalności raty. Rejestrując wcześniejszą spłatę Doradca Klienta poinformuje Panią o kwocie (bez wydawania zaświadczenia), jaką należy wpłacić (kwota powinna być zaksięgowana na Pani koncie najpóźniej w dniu zapadalności raty), aby kredyt został uznany za spłacony w całości. W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Panią dyspozycji 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 - 23:00 pod numerem telefonu 19000 (koszt połączenia według taryfy operatora). Z poważaniem, Centrum Obsługi Klienta Euro Bank Niestety mało satysfakcjonującą gdyż po pierwsze napisana była dość zawile, a po drugie dowiedziałam się że wniosku o wydanie zaświadczenia nie można złożyć zdalnie, przez telefon lub e- mail i konieczna jest wizyta w placówce. Jest to kłopotliwe gdyż wiąże się to w tym przypadku z koniecznością dość dalekiej podróży ponieważ w miejscowości w której tata mieszka nie ma oddziału Euro Banku. Liczyliśmy że da się tego uniknąć, niestety trzeba będzie ewentualnie chcąc nie chcąc udać się do placówki i to dwukrotnie – raz by złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia, drugi raz by je odebrać gdyż nie jest przewidziane by dokument ten przesłać listownie. Mając ogólny podgląd na procedurę uzyskania przedmiotowego zaświadczenia stwierdzam iż na wyróżnienie zasługuje szybka reakcja na wysłane zapytanie, niestety słabą stroną jest tekst odpowiedzi oraz mały i ograniczony wybór form odbioru dokumentu, z pominięciem wysyłki pocztą. Minus również za niezwrócenie uwagi na fakt, iż wiadomość została podpisana przez ,,Pana” (mojego tatę) a w odpowiedzi, sugerując się najprawdopodobniej podanym adresem mailowym który należy do mnie użyta została forma grzecznościowa „Pani”.