Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: VOX Meble
Treść opinii: Zaparkowałem pojazd przed sklepem. Sklep z zewnątrz wyglądał czysto i schludnie. Bezpośrednio przed wejściem z daleka widać naklejone godziny otwarcia na drzwiach wejściowych. Same drzwi wejściowe były lekko "wypalcowane" przez klientów. Po wejściu do sklepu udałem się do oglądania ekspozycji, ponieważ główną wizytą było zapoznanie się z asortymentem wypoczynkowym. Sprzedawca, obok którego przechodziłem nawiązał tylko kontakt wzrokowy, który na pewno nie był powitalny. Podczas oglądania ekspozycji zauważyłem kilka uszkodzonych produktów, brakowało przy niektórych ekspozycjach cen oraz na niektórych produktach ekspozycja była zakurzona. Po przejściu i zapoznaniu się z asortymentem udałem się do sprzedawcy z kilkoma pytaniami. Sprzedawca zajęty był rozmową telefoniczną. Poproszono, abym chwilę poczekał. Po około 3 minutach sprzedawca niezbyt przyjemnym tonem zapytał:, „O co chodzi?" Zapytałem o dostępność jednego z produktów oraz o ewentualny czas oczekiwania na zamówiony towar. Sprzedawca poinformował mnie tylko, że na wszystkie produkty się czeka, a ile to niestety nie potrafił określić mówiąc: "Teraz jest okres świąteczny i tak ciężko określić dokładny dzień". Podziękowałem za rozmowę. Sprzedawcy w żaden sposób nie zależało na dokonaniu jakiejkolwiek transakcji z klientem. Miałem wrażenie, iż sprzedawca nie do końca zna asortyment, który znajduje się w sklepie.