Opinia użytkownika: Małgorzata_825
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Spiesząc się do pracy zajechałam zatankować samochód. Byłam jedyną klientką na stacji, a mimo to nikt nie przyszedł mi zatankować samochodu, chociaż obsługa widziała przez witrynę jak się męczę kilka minut, aby odkluczyć wlew paliwa. Po kilku minutach mi się to udało i chociaż tankowałam bardzo tanie paliwo byłam już lekko poddenerwowana. Wchodząc do sklepu nikt nie odpowiedział mi dzień dobry. Panie właśnie ucinały sobie pogawędkę. Podeszłam bliżej do kasy i wyjęłam portfel. Wtedy jedna z pracownic pofatygowała się do mnie. Wzięła bez słowa kartę, którą trzymałam w ręce. "PIN proszę" powiedziała. Wydała pokwitowanie i paragon oraz powiedziała do widzenia. Przy tym wszystkim wyglądała tak, jakby pracowała 48 h bez przerwy. Miała podkrążone oczy i tłuste włosy. Mimo tego, że zarówno na stacji jak i w sklepie było czysto, to ja nie czułam się chociaż dobrze obsłużona. Niestety tak było za każdym razem, kiedy tam tankowałam.