Opinia użytkownika: Urszula_120
Dotycząca firmy: Kajt24.pl
Treść opinii: W portalu allegro.pl znalazłam ofertę radia, które odpowiadała mi cenowo. Możliwy był odbiór osobisty w sklepie Kajt w Długołęce, z którego postanowiłam skorzystać. Aby kupić to radio zrobiłam dwa podejścia: w sobotę i poniedziałek. W sobotę byłam w Długołęce przejazdem i mając ok pół godziny czasu chciałam kupić to radio, znałam typ ,model i nr oferty z allegro i myślałam, że spokojnie zdążę. I tu się myliłam, bo obsługa jest tam bardzo wolna i mocno nie zorientowana, gdzie się co w sklepie znajduje. Chciałam jedynie zobaczyć jak widoczny jest wyświetlacz (radio samochodowe). MIneło dobrych kilka minut zanim sprzedawcy się zorientowali gdzie są wystawione i czy w ogóle są wystawione radioodtwarzacze. Następnie zdecydowałam się kupić i ustawiłam się w kolejce, w której stały przede mną 3 osoby. GDy minęło pół godziny, którym dysponowałam, kolejka przesuneła się o jedną osobę (parę). Sklep ma 2 piętra- dużą powierzchnię a jest w nim tylko 1 kasa, co jest nie do pomyślenia. Wyszłam ze sklepu bez zakupu. Zrobiłam jeszcze jedno podejście w tygodniu nie spiesząc się już tak bardzo. Jedynym powodem była dość atrakcyjna cena radia, gdyż z powodu obsługi nie wejdę tam już raczej nigdy. Tym razem nie było dużej kolejki, jednakże znów mi się niemile rozczarowałam- przy płatności kartą sprzedawcy doliczają w sklepie 2% produktu i oprócz tego doliczają jeszcze 20 zł przy odbiorze własnym produktu z allegro. Jakby było mało, pan wydający radio odmówił wypróbowania na miesjcu czy radio działa, gdyż jak powiedział nie ma kostki z prądem. Powiedział, że jak nie będzie działać, to mam z tym radiem wtedy przyjechać. Tak się składa ,że mieszkam daleko od Długolęk,i więc poprosiłam jeszcze, że skoro nie mają kostki to może ktoś by mi pomógł z instalacją w aucie (stałam pod sklepem). W sklepie w tym momencie byłó 4 sprzedawców nie mających nic do roboty, a ja byłam jedyną klientką. żaden z nich nie zdecydował się mi pomóc w instalacji. Zdecydowanie była to moja piewsza i ostatnia wizyta w tym sklepie, ze względu na fatalną obsługę.