Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Pomimo tego, że butów, w sklepach jest tysiące, ciężko jest mi dobrać dla siebie odpowiednie. Kiedy już wybrałam te jedyne, te odpowiednie, okazało się, że akurat w sklepie nie ma tych, w moim rozmiarze. Jest możliwość na szczęście, sprawdzenia komputerowego w bazie danych sieci sklepu, w jakim sklepie, w pobliżu, znajdują się konkretne buty, w odpowiednim szukanym rozmiarze, a następnie telefonicznie dokonać zamówienia, w celu odłożenia na daną godzinę do odbioru. Tym sposobem aby kupić wymarzone buty, z Katowic musiałam się wybrać aż do Zabrza. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że odległość z miasta do miasta nie jest mała. Mało tego, trafiłam na olbrzymie korki spowodowane remontem dróg i objazdami. Kiedy już dojechałam do celu – Platan- Centrum Handlowe w centrum Zabrza , co również proste nie było nie znając drogi (centrum handlowe jest kompletnie nieoznakowane dla przyjezdnych z poza miasta Zabrze) okazało się, że całe centrum handlowe z zewnętrz prezentuje się bardzo okazale. Czysto przy wejściu i kolorowo tuż przed świętami, aż chciało się wejść do środka. W środku również ładnie, kolorowo, a sklepy bardzo dobrze rozplanowane. Dotarłam do upragnionego sklepu CCC. Od razu skierowałam się do kas. Z karteczką w ręku, gdzie miałam napisaną nazwę butów (oraz numer seryjny) poprosiłam Panią stojącą, w niebieskiej bluzeczce za kasą o buty, które miały być dla mnie odłożone na dzisiaj. Okazało się, że buty nie zostały odłożone, że butów w ogóle o tym rozmiarze szukanym nie ma, ponieważ Pani odbierająca telefon zaświadczająca, że buty są i je odłoży do odebrania po prostu się - pomyliła. Byłam wysoce zbulwersowana całą sytuacją. Od razu skrytykowałam pracę Pań odpowiedzialnych za towar w sklepie. Kobiety tam pracujące, nie miały kompletnego pojęcia, jakie buty mają w sklepie i w jakich rozmiarach, co dla mnie jest totalnie niezrozumiałe. Kompetentność pracownic jest dla mnie przerażająca. Dopiero po krótkiej wymianie zdań, byłam na tyle zdenerwowana, że zażądałam aby któraś z Pań dokładnie, przeszukała magazyn. Ponieważ cała sytuacja miała miejsce przy kasie, klienci przyglądając się i przysłuchując całej sytuacji byli również zbulwersowani kompletnym brakiem wiedzy pracowników. Po krótkiej chwili udałam się z jedną z Pań by poszukać regał, gdzie znajdowałyby się buty, z poszukiwanego przeze mnie modelu, w celu poszukania numeru. Wtedy okazało się, że Pani ta, tak naprawdę nie wie gdzie w której części sklepu znajdują się szukane buty. Kiedy już dotarliśmy do jednego z regałów, wystawiony był tylko jeden but z tego typu. Oczywistym już dla mnie było to, że Pracownica ta, kompletnie nie ma pojęcia, gdzie jest reszta par tych butów i inne rozmiary, nie mówiąc już o kolorach. W końcu znalazła. Okazało się, że jednak buty są, w całkowicie innym miejscu, na innym regale, całkiem w tyle przykryte innymi kartonami z butów. Tak były to te buty, przeze mnie od dawna szukane. Zabrawszy karton z butami udałam się do kasy. Pani podliczyła buty, a ja zapłaciłam karta płatniczą. Na koniec nie mogłam się powstrzymać, przed pouczeniem Pań pracujących w sklepie CCC, okazując swoje zbulwersowanie. Zostałam co prawda przeproszona, ale to nie zrekompensowało mojego zdenerwowania. Reasumując, duży wybór butów w klepie, natomiast kompetentność pracujących w sklepie Pań jest całkowicie beznadziejna.