Opinia użytkownika: Jakub_53
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamierzałem kupić w podanym sklepie laptopa. Zakres modeli które mnie interesowały był niewielki, ale mimo wszystko chciałem poznać opinie kogoś kompetentnego z personelu. Tutaj pojawił się pierwszy problem, mianowicie - ciężko w owym sklepie znaleźć kogoś z obsługi, kto nie był by właśnie zajęty. Jednak w końcu miła, niska i lekko pulchna pani przyszła z pomocą. Jej rady co do wyboru sprzętu nie byłby niestety zbyt przydatne - pomimo iż teoretycznie odpowiadała za ten dział, jej wiedza była na temat notebooków była mocno podstawowa. Ponieważ komputer miał być kupiony na raty, zaczęły się odpowiednie formalności - pani w średnim wieku odpowiedzialna za sprzedaż ratalną była miła i uprzejma, jednakże naraz obsługiwała także kasy, co znacznie spowalniało i tak długi proces wysyłania prośby o przyznanie kredytu. To nie był koniec problemów po pozytywnym rozpatrzeniu podania przez bank (co może trwało 15 minut, ale musiałem po raz drugi czekać w kolejce, więc efektywny czas oczekiwania wyniósł sporo ponad pół godziny), okazało się że oprócz ceny laptopa i przedłużonej gwarancji doliczony został także koszt "dobrowolnego ubezpieczenia kredytu", którego nie chciałem, a o który pani nawet się nie zapytała. Co prawda mówiła, że w każdej chwili można z ów ubezpieczenia zrezygnować, wystarczy wysłać pismo do banku, lecz ponieważ koszt tego ubezpieczenia jest bardzo wysoki, a ja nie mam czasu na potencjalną zabawę w kotka i myszkę z bankami, musiałem odstąpić od decyzji i zrezygnować z zakupu laptopa.