Opinia użytkownika: Monika_978
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Miałam upatrzoną torebkę w sklepie Monnari.Nie mogłam się na nią zdecydować od razu. Po kilku dniach zastanawiania stwierdziłam, że jednak chcę ją kupić. Wróciłam do sklepu i nie mogłam jej znaleźć, więc zapytałam sprzedawczynię, o fioletową torebkę, w paski, ze złotymi uchwytami, itd. Wydawało mi się, że starannie wytłumaczyłam, jak wyglądała torebka. Ekspedientka wiedziała o jaką rzecz chodzi i powiedziała, że niestety jej już nie ma. Poprosiłam - bo wielokrotnie kupowałam w Monnari i wiedziałam ze jak czegoś nie ma, to sklep może spróbować zamówić z innego oddziału- aby sprawdziła Pani, czy jest może dostępna w innym sklepie w Rzeszowie, albo czy nie mogłaby mi ściągnąć z "gdzieś z Polski". Wtedy ona w bardzo niemiły sposób (bo aż podniosło mi to ciśnienie) powiedziała, że "czy Pani myśli, że ja znam cały nasz asortyment i że ona nie ma numeru torebki, wiec nie będzie nawet próbowała szukać!" Gdyby zakomunikowała mi to w inny sposób, to na pewno nie wyprowadziłaby mnie z równowagi.