Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Obserwacja dotyczy salonu firmowego ERA, jestem ich klientem. Jakiś czas temu około 2 miesięcy poszedłem tam aby odebrać za zebrane punkty kartę pamięci do telefonu. Podczas mojej pierwszej wizyty odesłano mnie z przysłowiowym kwitkiem, konsultant poprosił mnie aby telefonicznie się kontaktował z punktem, gdyż w obecnej chwili nie było tych kart na stanie a lada moment miały ponownie dotrzeć.Nazajutrz zgodnie ze wskazówkami zadzwoniłem i usłyszałem od innej osoby, że nie dotarła jeszcze nowa dostawa kart, ale na stanie jest jedna, poprosiłem o odłożenie tej karty z zadeklarowałem, iż w przeciągu 30 min się po nią zjawię. Po przejechaniu pół miasta i dotarciu na miejsce okazało się, że na stanie jest jedna karta, ale podobno była uszkodzona. W związku z powyższą sytuacją nie pozostało mi nic innego jak tylko życzyć pracownikom tego oddziału miłego dnia a kartę pamięci zamówiłem bezpłatnie kurierem.