Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Zakupy robiliśmy w środę wieczorem. Był to chyba ostatni dzień promocji, bo większość pracowników zajęta była zmienianiem cen promocyjnych na wyższe. Sprawia to złe wrażenie, a dodatkowo może wprowadzać w błąd. Jednym z głównych obiektów naszego zainteresowania podczas zakupów w Jysk stał się dywan/chodnik. Miał już cenę160 zł, podczas gdy w gazetce reklamowej oferowany był za 100 zł (tyle też zapłaciliśmy). Chodnik był w dwóch rozmiarach, jednak oba były wymieszane na jednym regale. Poprosiliśmy o pomoc pracownika. Pan początkowo zabrał się dość dynamicznie do sprawdzania wymiarów. Szukał metek informacyjnych, a nawet rozwinął jeden chodnik i go zmierzył miarką. Jednak pracownik szybko stracił chęć do pomocy, na koniec niedbale zwinął chodnik i odszedł bez słowa. W kolejce do jedynej otwartej kasy stało przed nami 7 osób. Czas oczekiwania to ponad 13 minut. Mimo, że po sali ( i przy kasach) kręciło się wielu pracowników, a kolejka do kas cały czas była długa, nie otworzono drugiej kasy. Kasjerka była umiarkowanie uprzejma.