Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Odwiedziłam dziś Centrum Handlowe ,,Arkadia” i przy tej okazji zajrzałam do mieszczącego się tam salonu sieci Empik. Jak wszystkie sklepy tej marki oferuje on bogatą ofertę w standardowych segmentach: książka, muzyka, DVD, multimedia, prasa oraz kartki pocztowe i kalendarze dodatki papiernicze etc. W głębi zorganizowana jest kawiarnia Empik Cafe. Tuż przy wejściu dostępne są materiały z przedstawioną ofertą, a że okres przedświąteczny dominuje ta z ukierunkowaniem na przeznaczenie prezentowe. Zaraz za wejściem, po prawej stronie jest punkt gdzie możemy nabyć bilety na wszelakie imprezy kulturalne. Stanowiska kasowe są również w głębi sklepu. Asortyment wyeksponowany jest na dość niskich regałach i wyspach, dział książek które to dziś najbardziej mnie interesowały zaaranżowany jest ciekawie, pozycje wydawnicze są posegregowane tematycznie, ustawione na półkach grzbietami do klienta plus jedna z danego tytułu frontową okładką do klienta. Ponieważ dostrzegam pracownika, którego łatwo odróżnić od rzeszy klientów, gdyż ubrany jest w czarną, firmową koszulkę polo, zapisem na plecach „Empik Team” i ma przypięty identyfikator korzystam z okazji i proszę młodego Pana sprzedawcę o pomoc w lokalizacji albumów o kotach. Bez chwili zwłoki zostaje tam zaprowadzona, ale znalezienie książek o interesującej mnie tematyce na półce chwilę trwa, i to ja pierwsza orientuję się gdzie one stoją. Pan odchodzi a ja zapoznaję się z ofertą. Książki stają w idealnym porządku, według klucza ich formatu. Niestety częściowo książki o kotach, przeplatają się z tymi o psach i innych zwierzakach, a nie jak bym się spodziewała są posegregowane co do gatunku. Ceny są wydrukowane przez wydawnictwo bądź naklejone wraz z kodem kreskowym w rogu tylniej okładki. W przypadku braku któreś z interesujących nas książek mamy jeszcze możliwość zamówienia jej w Punkcie Obsługi Klienta ewentualnie poprzez księgarnię internetową tej sieci. Jedyne co mnie zastanawia to to, czemu rolki z papierem do pakowania leżały na podłodze przed kasą, a nie stały w przeznaczonym do tego pojemniku obok…. W ogólnej ocenie sklep wypada pozytywnie, pracownicy nie odmawiają pomocy, są ubrani w jednakowe stroje firmowe z przypiętymi identyfikatorami przy kasach nie ma kolejki. Mamy możliwość chwili odpoczynku przy ciastku i kawie oraz przede wszystkim bardzo bogatą ofertę artykułów z której to na pewno każdy odnajdzie coś dla siebie na tle płynących z głośników polskich piosenek w klimacie zimowo- świątecznym.