Opinia użytkownika: Kaja_16
Dotycząca firmy: MPK Łódź
Treść opinii: W dniu 10.12.2009 r. odbyłam wizytę w Punkcie Sprzedaży Biletów MPK Łódź znajdujący się przy ul. Składowej w Łodzi. Punkt ten jest małą budką znajdującą się przy dworcu PKS i PKP w Łodzi. Z jednej strony Punktu znajdował się pytanek dla MZK. Przed budką było czysto. Schodki prowadzące do Punktu były zrobione z kawałków dużych cegieł. Na drzwiach Punktu były wywieszone godziny otwarci budki oraz godziny przerwy dla pracowników. Oprócz tego na drzwiach jest logo MPK Łódź. Okno było czyste. Po wejściu do środka sprawdziłam czystość wewnętrzną Punktu. Na podłodze panował porządek. Okno oddzielające sprzedawcę od klienta było czyste. Na ścianach budki są wywieszone 2 mapy. Na jednej mapie ukazane są trasy MZK Łódź, a na drugiej trasy tramwaii Łódź. Oprócz tego na ścianie powieszone są ustawy dotyczące praw komunikacji miejskiej oraz praw pasażerów. W Punkcie nie było żadnego klienta. Po podejściu do okienka sprzedawczyni nie przywitała się. Sprzedawczyni od razu zapytała się jaki ma bilet sprzedać i na jaki okres. Wówczas pokazałam poprzedni bilet miesięczny, który sprzedawczyni wzięła. Sprzedawczyni zaczęła od razu wystukiwać coś w komputerze i po niecałej minucie miałam kolejny bilet miesięczny na termin, który chciałam. Sprzedawczyni poinformowała mnie o cenie biletu. Rachunek został poprawnie uregulowany. Na koniec zostałam pożegnana słowami: „ Do widzenia”. Sprzedawczyni nie miała żadnego uniformu. Była ubrana stosowanie do pracy. Sprzedawczyni była kobietą w średnim wieku ok. 40-50 lat. Miała krótkie, blond włosy. Sprzedawczyni wykonywała swoje obowiązki mechanicznie. Podczas wizyty podobało mi się to, że przed Punktem Sprzedaży i zarówno w samym Punkcie panował porządek, było czysto i schludnie, a także czas obsługi był krótki i szybki. Natomiast nie podobało mi się to, że sprzedawczyni wykonywała swoje obowiązki mechanicznie i miałam wrażenie, że praca dla sprzedawczyni była nudna i nieciekawa.