Opinia użytkownika: Agnieszka_1371
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi klienta telefonicznie. Zadzwonił do mnie Pan z propozycją ubezpieczenia karty jaką posiadam w tym banku. Sposób przedstawienia oraz oferta zainteresowały mnie. Pan wyrażał się w sposób jasny i zrozumiały, umiał pokazać pełną korzyść z oferty jaką miał przygotowaną. Był bardzo uprzejmy i pozostał taki nawet kiedy odmówiłam zakupu oferty od razu, lecz umówiliśmy się na następny dzień. Pan w wyznaczonych godzinach następnego dnia zadzwonił i był równie uprzejmy. Co do wiedzy, to była ona bardzo szeroka, nawet umiał mi odpowiedzieć na inne pytanie jakie przy okazji mi się przypomniało odnośnie usług Banku. Niestety kompetencje nie pozwoliły mu na to aby mi w tym pomóc, ale nie była to już jego wina, tylko zapewne wewnętrzna hierarchia. Natomiast mimo, iż nie był to jego "dział" obsługi to powiedział mi jak mam dalej postępować z tym problemem. Także oceniam tą obsługę jako bardzo dobrą i profesjonalną, chociaż- i tutaj uwaga do osób organizujących pracę- aby osoby robiące połączenia wychodzące z promocjami, mogły też samym zmieniać różne ustawienia w systemie klienta, tak aby mu ułatwić życie i żeby sam nie musiał już dzwonić na obsługę, a skorzystał z telefonu od Państwa.