Opinia użytkownika: Edyta_48
Dotycząca firmy: KZK GOP Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Treść opinii: Mimo pozytywnych zmian np. w kwestii taboru, jakość samej obsługi, jaką cechują się kierowcy autobusów KZK GOP. Pozostawia wiele do życzenia. Kierowca autobusu o numerze 831, chcąc dopilnować okazania biletu przez wsiadającego (co zrozumiałe i słuszne), zachowywał się w sposób chamski i agresywny. Dotyczyło to nie tylko osoby zainteresowanej, ale także innych pasażerów, którzy omyłkowo uznali, że uwagi kierowane są do nich i próbowali zabrać w sprawie głos. Dokładny opis wydarzenia: pasażerka po wejściu do autobusu podeszła do kierowcy, chcąc zakupić bilet. Ten jednak nie posiadał biletów odpowiadających potrzebie klientki (bilet ulgowy). Kiedy ta odeszła i rozpytywana wśród pasażerów o możliwość odkupienia w/w biletu, siedząc już na miejscu, kierowca zaczął zmuszać ją, by wysiadła. Czynił to jak już zostało nadmienione w wyjątkowo niemiły sposób. Kiedy pasażerka próbowała - aby jak najszybciej załagodzić sytuację i nie przedłużać poszukiwań wśród współpasażerów - kupić bilet zwykły u kierowcy, ten zachował się jak "obrażone dziecko", rzucając uwagami typu: "teraz to już za późno". Sytuacja zakończyła się odstąpieniem biletu przez jednego ze współpasażerów, co umożliwiło dalszą podróż, jednak pomoc ta również doczekała się pełnego złości komentarza. Co więcej kierowca, który był autorem zajścia, wielokrotnie wykazywał się podobnymi zachowaniami, często nie uzasadnionymi przez niesubordynacje pasażerów. Wydaje się, iż brak silnej konkurencji w zakresie przewozów w aglomeracji katowickiej sprawia, że Zarząd KZK GOP nie przykłada żadnej wagi do jakości obsługi i doboru pracowników. Błąd.