Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Super-Pharm APTEKA
Treść opinii: Wybrałam się do apteki, aby zrealizować pełnopłatną receptę na lek. Wprawdzie wcześniej sprawdziłam, że lek ten w innej aptece jest kilka złotych tańszy, ale w Super-pharm za realizację tej recepty dostaję talon na 10 zł, więc i tak transakcja jest opłacalna. W aptece były czynne obydwie kasy i tylko przy jednej z nich była klientka, więc się bardzo ucieszyłam, bo niestety czasami trzeba się tu nastać sporo w kolejce. Obsługa niby poszła sprawnie, ale w międzyczasie pani odebrała telefon (fakt, że chyba od klienta, ale może powinno to być jakoś inaczej zorganizowane i telefon powinien być odbierany np. na zapleczu, żeby klient przy kasie nie czuł się ignorowany) a poza tym sprawiała wrażenie jakbym jej w czymś przeszkadzała. Niby uprzejma, ale w jakiś wymuszony sposób. Może się czepiam, ale trochę uśmiechu na twarzy i jakiejś życzliwości z pewnością by nie zaszkodziło.