Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zła ocena tego sklepu jest złożeniem 2 obserwacji. Po pierwsze zostaliśmy kiedyś bardzo nieuprzejmie poproszeni o oddalenie się od punktu obsługi ratalnej ze względu na ochronę danych osobowych klientów, którzy byli przed nami. Był to absurdalny argument gdyż stanowisko do obsługi ratalnej jest zlokalizowane na środku sklepu i każdy może słuchać tego co mówi obsługa. Druga sytuacja, która zaważyła na naszej ocenie miała miejsce 8 i 9.12 br. Szukaliśmy przez kilka dni wielofunkcyjnego pilota firmy ELMARK, typ: MakMaxim - obsługujący ok 20 urządzeń. Bardzo trudno jest kupić taki pilot w związku z tym rozpoczęliśmy poszukiwania w internecie. Bardzo sie ucieszyliśmy gdy okazało się że RTV EURO AGD posiada taki pilot w swojej ofercie. Aby potwierdzić czy sklep w Częstochowie rzeczywiście oferuje te piloty zadzwoniliśmy na infolinię i tam uzyskaliśmy potwierdzenie że w sklepie znajdują sie 3 szt. pilotów. W sklepie okazało sie że pilotów nie ma ale będą na pewno następnego dnia. Obsługa zapewniła nas że będą na pewno, ochoczo przyjęła pieniądze i wystawiła WZ uprawniający do odbioru sprzętu. Następnego dnia okazało się że dostawa owszem była ale dostarczono 1 szt. modelu BASIC, która i tak była na półce w sklepie. Zaczęliśmy prowadzić dochodzenie po czym okazało sie że zmieniono numery katalogowe produktów ale w sklepie nikt, łącznie z kierownikiem nie miał o tym bladego pojęcia. Pozostała jeszcze kwestia oddania tej nieszczęsnej WZ i odzyskanie pieniędzy. Trwało to nie wiem dlaczego - GODZINĘ!!!!! Po tym wszystkim obsługa wzruszyła ramionami i nie usłyszeliśmy nawet zwykłego przepraszam. To było drugie i ostatnie podejście do tego sklepu.