Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Sklep dobrze zatowarowany, utrzymany w czystości, dobrze oświetlony. Pracownicy sprawiają na kliencie dobre wrażenie. Pracownicy charakteryzują się aktywną postawą sprzedaży. Zarówno od strony wizerunku sklepu jak i od strony obsługi klienta sklep wypada dobrze. Bezpośrednie otoczenie sklepu czyste. Sklep mieści się w dogodnym dla klienta miejscu blisko marketu spożywczego Tesco. Baner umieszczony od ulicy Pstrowskiego bardzo czytelny. Strefa wejściowa sklepu schludna, towar poukładany i dobrze wyeksponowany. Możliwy i swobodny dostęp do produktów i ekspozytorów. Pracownik schludnie ubrany, przywitał wchodzącego klienta. Pracownik nie był natarczywy, zainteresował się potrzebami klienta gdy ten już zdążył rozejrzeć się po sklepie. Pracownik nie zaproponował produktów z ‘wyższej półki’ zarówno paneli jak i podłóg trójwarstwowych. Pracownik z własnej inicjatywy zaproponował produkty uzupełniające- podkłady i listwy. Pracownik zaproponował również możliwość pomiaru i montażu zakupionych towarów uzasadniając to zakupem towaru w odpowiedniej ilości oraz o odpowiednich parametrach ( Np. doborem odpowiedniej grubości podkładu pod panele). Sprzedawca sprawnie dokonał obliczeń zestawiając poszczególne koszty towaru oraz poinformował o możliwym najbliższym terminie dokonania pomiaru. Pracownik pożegnał klienta i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu.