Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Calzedonia
Treść opinii: Kilka dni wcześniej zakupiłam w sklepie Calzedonia paputki dziecięce. Obsługa była bardzo profesjonalna, miła i szybka. Przedstawiono mi dostępny dla maluchów asortyment z którego mogłam wybrać najbardziej mi odpowiadający produkt. Pod względem ilości dostępnego asortymentu dla grupy wiekowej poniżej trzech lat, sklep nie plasuje się na najwyższej pozycji - asortyment nie był bogaty, aczkolwiek bardzo interesujący i wykonany z dbałością o każdy szczegół. Zakupiłam wybrany produkt, upewniając się wcześniej o możliwość zwrotu lub zamiany. Zwrot był niemożliwy, zamiana - owszem, w przeciągu 7 dni od daty zakupu. Ta opcja była dla mnie wystarczająca. Po trzech dniach powróciłam do sklepu z zakupionym towarem w celu zamiany na inny. Zamiana odbyła się zupełnie bezproblemowo, przy bardzo miłej obsłudze. Przedstawiono mi wiele możliwości zamiany, sprzedawczyni pomagała wybrać najlepszą opcję; mówiła między innymi o składzie produktów oraz zaznaczała godne uwagi szczegóły każdego wybranego przeze mnie produktu. Na zewnątrz i wewnątrz sklep utrzymany w czystości i porządku. Asortyment wyeksponowany odpowiednio, czytelne ceny i rozmiary. Personel ubrany nie w firmowe uniformy, jednakże stosownie do wykonywanej funkcji. Jakość obsługi na wysokim poziomie. Oprócz słabego zaopatrzenia w dziecięcych rozmiarach, uderzyły mnie wysokie ceny, niekiedy zdecydowanie za wysokie.