Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: mBank jest typowym bankiem internetowym,a swoje plcówki utworzył tylko w celach informacyjnych.Jestem klientką banku.Często dokonuję wpłat na moje konto używając wpłatomatu.Zwykle transakcje przebiegaja bez problemów,ale 6 października było inaczej.Maszyna "zacięła"jeden z wpłacanych banknotów.Cała operacja nie została poprawnie zaksięgowana a banknot utkwił i nie było możliwości,żeby go wyciągnąć.Poprosiłam o pomoc pracownicę placówki ,która używając siły wyszarpnęła go i przerwałała.Poinformowała mnie co należy zrobić,aby wszystko zostało załatwione poprawnie i poszłam do domu.Brak uśmiechu tej pani,która dała mi do zrozumienia,że jest to dla niej spory kłopot nie wywarł na mnie dobrego wrażenia.Postępując dalej wg instrukcji skontaktowałąm się z centrala banku i zareklamowałam tę transakcję.Tam osoba,która ze mną rozmawiała była bardziej miła.Swoje profesjonalne podejście do mojego problemu udowodniła mi szybką reakcją i błyskawicznym załatwieniem mojej reklamacjii.Powróciła mi wtedy wiara w to,że każdy klient jest ważny dla banku.Inne moje obserwacje są oceniam bardzo pozytywnie.Konto jest prowadzone właściwie przeze mnie,wię nie ponoszę kosztów.Wszystkie przelewy,jak w większości banków,które wykonuję przez internet też są bez opłat.Karta kredytowa nie ma wysokiego oprocentowania,co jest ważne chyba dla każdego.Wiele usług bankowych,z których można tutaj skorzystać wydaje się być konkurencyjna w stosunku do innych tego typu instytucjii.Polecam każdemu,aby podjął współpracę z tym bankiem,bo warto.