Opinia użytkownika: Izabela_280
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przebieg procesu obsługi bezpośredniej w tym sklepie jest zatrważający i pozostawia wiele do życzenia. Kiedy podeszłam do kasy nie usłyszałam słowa - dzień dobry. Kasjer( pan w wieku 21-26 lat) skasował towar i tonem pełnym złości zapytał o drobne. Po otrzymaniu ich ode mnie, wydał resztę i rzucił paragon, który spadł na podłogę( nie zauważył tego faktu, gdyż ani razu nie spojrzał w moją stronę, po czym zaczął obsługiwać innego klienta. Niestety nie doczekałam się również słowa - dziękuję czy do widzenia. Odeszłam od kasy zniesmaczona i oburzona zachowaniem tego pracownika. Po wizycie w tym sklepie mogę stwierdzić, iż obsługa klienta przy kasie jest automatyczna i na najniższym poziomie oraz całkowicie przysłania inne, mocne strony tej firmy tj. przystępne ceny i duży asortyment.