Opinia użytkownika: Anonimowa
Dotycząca firmy: COMPENSA
Treść opinii: W marcu 2008 roku kupiłam auto. Nie wymawiałam starego OC, postanowiłam kontynuować ubezpieczenie w Compensie, bo jak mnie zapewnił agent ubezpieczeniowy ta oferta była dla mnie najkorzystniejsza. Rzeczywiście, Compensa nie dolicza zwyżki za młody wiek kierowcy. Polisa została skalkulowana, zapłaciłam I ratę. Po kilku miesiącach auto sprzedałam, od razu w ten sam dzień wysłałam listem poleconym do Compensy koię umowy kupna-sprzedaży, wraz z pismem w sprawie wymówienia ubezpieczenia OC. Przez jakiś czas było wszystko w porządku, jednak pewnego dnia, jakieś 2-3 miesiące po sprzedaży auta dostałam pismo z Compensy. Było tam wezwanie do zapłaty za ubezpieczenie OC ( które już dawno wymówiłam). Zadzwoniłam na infolinię Centrum Rozliczeń, tam przedstawiłam sprawę konsultantce. Zapytałam w czym problem, czy nie dotarła do nich kopia umowy kupna-sprzedaży. Kobieta powiedziała, że wszystko dotarło, u niej w papierach wszystko się zgadza. Zapytałam skąd to pismo się wzięło i czy jak nie zapłacę to czy będą z tego wyciągane konsekwencje. Kobieta odpowiedziała, że sprawdziła w systemie i wszystko jest dobrze, więc pismo mogę wyrzucić do śmieci. Tak też zrobiłam. Minął prawie rok czasu, dostałam znowu pismo z Compensy - wezwanie do zapłaty za II ratę OC + karne odsetki. Od razu zadzwoniłam do Centrum Rozliczeń, przedstawiłam sytuację, zaznaczając, że prawie rok temu już to zostało niby wyjaśnione. Tym razem kobieta powiedziała, że wszystko już jest w archiwum i do niego jest bardzo trudny dostęp i ona nie może mi nic powiedzieć. Zapytałam, dlaczego wysyłają mi pisma z wezwaniem do zapłaty, gdzie jest błąd w tym wszystkim. Na to kobieta zapytała czy mam dowody wpłaty, aneks do polisy i inne dokumenty. Wszystko przekazałam kupującemu - polisę OC wraz z dowodem wpłaty, więc nic takiego nie mam. Kobieta z Compensy powiedziała, żeby jej wysłać faxem to co mam i ona zaraz się tym zajmie i skontaktuje się ze mną. W ciągu kilku minut wysłałam jej dokumenty, na jej nazwisko, jednak odpowiedzi nie otrzymałam. Mam nadzieję, że kolejny raz mnie nie zbyto, że wszystko jest OK, jeszcze poczekam. Obsługa na infolinii Centrum Rozliczeń nie sprawia wrażenia kompetentnej. Panie jak najszybciej chcą załatwić sprawę, w rzeczywistości nie robiąc nic, co rozwiązało by problem.