Opinia użytkownika: Marcin_519
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Do Pizzy Hut w krakowskiej Galerii Kazimierz poszliśmy razem z dziewczyną około południa. Od samego wejścia można się było poczuć jak w ekskluzywnej restauracji - przy wejściu pan zaproponował stolik i kiedy usiedliśmy, wręczył nam menu. Po zastanowieniu się, do stolika podeszła miła kelnerka, której mogliśmy złożyć zamówienie. Cała ekipa pizzerii ubrana była w mikołajowe czapki, w taki sposób "świętując" mikołajki z klientami. Pizzę dostaliśmy po 15 minutach, kelnerka przyniosła nam też pepsi. Jedna z nich niestety była zabrudzona, prawdopodobnie resztkami tabletki do zmywarek, ale została szybko wymieniona. Po obiedzie zamówiliśmy jeszcze kawę i poprosiliśmy o rachunek, o którym niestety pani zapomniała. A czekanie na rachunek ponad kwadrans to stanowczo za długo. Kelnerka jednak dwukrotnie przeprosiła a obsługa otworzyła nam nawet drzwi przed wyjściem, co było miłym zaskoczeniem. Plusy restauracji na Kazimierzu: - zadbane stoliki, czyste i schludnie przygotowane do spożywania posiłków, ponadto - lokal dość przestronny, - wysoka kultura osobista kelnerów i całej obsługi, kadra szybko reagująca na prośby klientów, jednocześnie obsługa bardzo kompetentna, - czytelne i przejrzyste menu, - oferta obejmująca oprócz pizzy także sałatki, makarony, ciasta i lody, napoje gorące i zimne, wina i piwa, a także wiele innych smacznych pozycji, - ciekawe oferty promocyjne dla klientów (jak choćby Hut Lunch) i ulotki informacyjne przy każdym stoliku, - ekskluzywność pizzerii połączona z relatywnie niską ceną za usługi, - bardzo zadbana i pachnąca łazienka, Zaobserwowane minusy podczas mojej wizyty to jedynie zapomnienie o rachunku, co spowodowane było zapewne dużą ilością klientów restauracji, a także zabrudzony napój pepsi. Patrząc jednak na wysoką kulturę miłej i sympatycznej obsługi, są to tylko wpadki, które zdarzyć się mogą wszędzie. Zachęcam do skorzystania.