Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Do biedronki na zakupy udałam się samochodem. Na parkingu już zauważyłam, że płytki chodnikowe są zniszczone, wiele z nich było nierówno ułożone i tworzyły się kałuże. To było niezbyt miłe pierwsze wrażenie. Wchodząc już do budynku Biedronki nie miałam żadnych zastrzeżeń, na stojaku przed wejściem były aktualne gazetki z ofertą, koszyki były równo ustawione, czystość podłogi bez zastrzeżeń. Towar w pierwszym przejściu był poukładany, jeden z pracowników wykładał towar na półki. Robiłam zakupy z listy, którą wcześniej przygotowałam. Po dokonaniu zakupu udałam się do kasy. Było przede mną cztery osoby i niestety strasznie długo czekałam, aż pani w kasie mnie obsłuży. W tym czasie, mimo, że zrobiła się kolejka do kasy do której czekałam, nie otworzono drugiej. Po oczekiwaniu ponad 5 min, zostałam obsłużona. Niestety pani zapomniała przywitać mnie słowami: dzień dobry oraz nie zaproponowała siatki na zakupy. Gdy otrzymałam paragon, otworzono dopiero drugą kasę. Dodam, że pani z kasy miała niedbale ubrany fartuch firmowy z zasłoniętym identyfikatorem.