Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Kontakt telefoniczny w sprawie zawartego kredytu został przeprowadzony w godzinach wieczornych, w których wielu ludzi nie życzy sobie telefonów, zwłaszcza z zastrzeżonego numeru. Po kilku nieudanych połączeniach (bardzo słaba jakość dźwięku, uniemożliwiająca porozumienie się), nawiązana została rozmowa, której celem było przypomnienie o spłacie kolejnej raty. Konsultantka po ustaleniu tożsamości klienta, niemiłym tonem wyjaśniła stan konta i oznajmiła jakie konsekwencje mogą wystąpić w razie nie dotrzymania umowy. Nie był to miły ton rozmowy, jak i słownictwo. Kilkakrotnie pytała się "to z kim rozmawiam" ,a po moim pytaniu czy naliczane są odsetki ustalone przez bank, czy może ustawowe, pytała z oburzeniem "to z kim pan podpisywał umowę". Reasumując, rozmowa nie należała do najmilszych, a ponieważ nie miałem styczności ze zbyt wieloma innymi produktami spółki AIG Bank Polska,dlatego tak słabo choć nie najsłabiej oceniam ich obsługę.