Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Z racji wysokich kosztów utrzymania telefonu stacjonarnego razem z moimi rodzicami postanowiliśmy zmienić operatora na dostępnego w naszej miejscowości. Okazało się, że oprócz TP takowe usługi serwuje firma dialog do której postanowiliśmy przystąpić w zależności od przedstawionej nam oferty. firma pofatygowała się nas odwiedzić w naszym domu dzięki temu zaoszczędziliśmy pieniądze.Przyjechał do nas miły pan który przedstawił ofertę w sposób nieodpowiedni, nie informując o podstawowych informacjach, które klient powinien wiedzieć. 1.miły pan nie przedstawił wszystkich kosztów przejęcia do ich firmy np. koszt założenia sieci 70 PLN pewnie dlatego ze doskonale wiedział że to odstraszy klienta 2.wykorzystywał sytuacje, aby informacje o nowym operatorze przekazywać innym 3.elegancki ubiór tworzył do niego zaufanie 4.był bardzo pomocny np.pożyczając zapalniczkę lub długopis stwarzał obraz firmy dbającej o klienta. 5.sprawiał wrażenie,że doskonale rozumie klienta który płaci duże rachunki co sprawiało że jego przekonanie wzrastało 6. pozostawił miesiąc na podpisanie umowy właściwej co akurat się chwali ponieważ klient lubi mieć czas na przemyślenie np. dokładne sprawdzenie cennika na ich stronie i podsumowanie kosztów 7.brak podania szczegółowych informacji ci przy takiej usłudze jest najważniejsze