Opinia użytkownika: Stanisław_37
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W oddziale banku znajduje się bankomat i wpłatomat, jednak załatwienie mojej sprawy wymagało podejścia do okienka, czyli miejsca obsługi klienta. Przede mną stało 6 osób, dwie panie obsługujące, więc pomyślałem, że szybko załatwię sprawę. Niestety, obsługa bardzo powolna. Jedna kasjerka nieustannie wpatruje się w ekran komputera, nie wykonując praktycznie żadnych innych ruchów, druga rozmawia przez telefon. W efekcie ponad 30 minut stania w kolejce. Zapytałem pani kasjerki dlaczego tak długo to trwa, odpowiedziała, że "system powoli działa". Poza tym w banku czysto, pracownicy ładnie ubrani, dużo reklam i ulotek (można poczytać podczas oczekiwania w kolejce). Oferta banku dość szeroka (kredyty, ubezpieczenia, konta, fundusze).