Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Multimedia Polska to firma, przed której usługami chcę wszystkich przestrzec. Od dłuższego już czasu telewizja cyfrowa się tnie, lub zawiesza. Modem muszę resetować po kilka razy dziennie, żeby w ogóle coś dało się oglądać. Jak nie z powodu telewizji to z powodu zawieszania się Internetu muszę to robić. Oczywiście dzwonię do nich, piszę i nic. Trochę ponad tydzień temu nawet był u mnie w domu Pan z obsługi. Wysłuchał tylko co mam do powiedzenia i stwierdził, że przekaże to do działu technicznego. Po dwóch dniach dostałam telefon z pytaniem czy jest jakaś poprawa, odpowiedziałem, że nie ma najmniejszej. Osoba z drugiej strony słuchawki powiedziała, że będą naprawiać to dalej. Tydzień po tym telefonie sytuacja wygląda identycznie, korzystanie z usług tej firmy jest delikatnie mówiąc niekomfortowe. Oczywiście nie zostawiłem tak tego. Kilka dni temu napisałem poprzez formularz na stronie internetowej do Biura Obsługi Klienta, że nie ma poprawy. Otrzymałem odwiedź, że przepraszają i coś z tym spróbują zrobić, do dzisiaj (mija trzeci dzień), nie ma żadnej poprawy, nie było nikogo z obsługi u mnie w domu, nie miałem żadnego telefonu. Po prostu tragedia.