Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Święta to doskonały czas na wszelakie akcje marketingowe . Doskonałym ich przekaźnikiem są programy lojalnościowe. Jeden z najmłodszych właśnie takich programów lojalnościowych - który to jest projektem kilku firmy (Real, BB, Orange) i który zastąpił odrębne, indywidualne programy Dziesiątka, Bp Partner Club oraz Profit umożliwia nam zdobycie extra punktów podczas grudniowych zakupów. Moim wystawcą kary jest sieć handlowa Real. To na jej przykładzie doskonale widać walkę o potencjalnego klienta. Jeszcze pod starym szyldem programu ,,Dziesiątka,, co pewien czas otrzymywałam korespondencję zawierającą kupony z przypisaną do nich wartością dodatkowych punktów, które można było uzyskać dokonując zakupów za określoną kwotę lub z wybranego segmentu artykułów. W listopadzie również otrzymałam tak owe kupony (+ 300 punktów za zakupy na kwotę 150 zł minimum, +1500 punktów za zakupy na kwotę 350 zł, do zrealizowania do dnia 24.12.2009 oraz + 500 punktów za zakupy na kwotę 100zł i więcej ważne od 28.12 2009 do 17.01.2009 i czwarty którego warunkiem realizacji jest wykorzystanie tych trzech poprzednich).Zdynamizować wzrost liczby punktów na naszym koncie możemy również po przez zakup wytypowanych produktów z przypisaną do nich dodatkową wartością punktów. Przed świętami o takich produktach zawierają dwa mini katalogi Beauty & More (kosmetyki) oraz Prezenty. Całość tej oferty została spakowana do czerwonej, świecącej koperty, a informacje uzupełniają zdjęcia ceramicznych aniołków i mikołajki. Są również życzenia ,,od zespołu Programu Lojalnościowego Real,, Pomimo to nadal nie jestem przekonana do tego programu. W dalszym ciągu uważam iż jego zasady są dość zagmatwane, nagrody nie adekwatne do ilości wymaganych punktów. Zauważyłam również że zmniejszyła się ilość produktów które są premiowane dodatkowymi punktami w na przestrzeni roku.