Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: Organizacja sprzedaży w sklepie jest bardzo specyfikaczna. Aby kupić produkt trzeba wejść do jednej części sklepu, zapłacić, wyjść na ulicę, przejść 15 metrów i wejść do drugiej części sklepu, gdzie znajduje się wydanie towaru i punkt serwisowy. Chciałem kupić płyty DVD, ale także - gdyż prosił mnie o to kolega z pracy - 4GB pendriva z 6 miesięczną licencją na program antywirusowy Kaspersky, który był w bardzo atrakcyjnej cenie (59 PLN za całość, gdzie licencja 1 roczna na stronie producenta kosztuje 155PLN, wychodzi na to, że bardziej opłaca się kupić dwa pendrive'y i rejestrować je po kolei). Zadzwoniłem jeszcze do kolegi, aby upewnić się, że dalej chce tego pendrive'a i zasiadłem do zakupu. Kolega zdążył jeszcze zadzwonić, że chce jednak 2 pendrive'y. Pracownik zaproponował wystawienie dwóch osobnych paragonów ( słyszał moją rozmowę telefoniczną). Gdy chciałem jeszcze kupić płyty, zapytał jaki typ + czy - . Nie zdążyłem odpowiedzieć, a stwierdził, że są jednak tylko plusy. Po zapłaceniu udałem się do punktu wydań i bez problemu odebrałem produkty.