Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ARES
Treść opinii: Wiosną w sklepie Ares mój brat zakupił zestaw komputerowy. Podczas zakupu było wszystko w porządku. Zaczęły się problemy ,gdy po paru miesiącach ,zepsuła się nagrywarka. Brat zaniósł ją do sklepu .Sprzedawca stwierdził ,że w ramach gwarancji będzie ona naprawiona. Po dwóch tygodniach można ją było odebrać. Niestety - po zainstalowaniu w komputerze ,okazało się ,że nadal nie działa. Brat ponownie oddał ją do sklepu i sprzedawca znowu przyjął ją do naprawy. Po paru tygodniach była do odebrania... Brat poprosił w sklepie sprawdzenie nagrywarki ,jednak sprzedawca zapewnił ,że wszystko działa. Niestety ,w domu po zainstalowaniu ,znowu był ten sam problem... Po raz trzeci nagrywarka została zaniesiona do sklepu ARES na Oławskiej ! Sprzedawca po raz kolejny przyjął ją do naprawy. Od tego czasu minął ponad miesiąc. Ze sklepu żadnego znaku,czy jest jakiś postęp. Za to brat skontaktował się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i teraz poczyni stosowne kroki. Nie polecam sklepu komputerowego ARES:(