Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wjeżdżając na parking do marketu, zauważyłem super oznakowanie terenu - w jaki sposób należy poruszać się po terenie parkingu i że na tym terenie obowiązują przepisy zgodnie z ruchem drogowym. Poza tym oznakowanie miejsc postojowych - bardzo czyste i wyraźne. Hala z zewnątrz bardzo czysta, towary promocyjne estetycznie poukładane przez cały parking. Drzwi wejściowe czyste z oznaczonymi godzinami otwarcia. Po wejściu przed kasami powitał mnie przechodzący pracownik. Wszedłem na halę sprzedaży. Poszukiwałem lampek zewnętrznych do przystrojenia balkonu. Udałem się na dział oświetlenie. Zauważyłem bardzo dużo tego typu asortymentu - mogę śmiało powiedzieć, iż półki się uginały. Poprosiłem pracownika o pomoc. Na dziale było dużo klientów, lecz nie było problemu, aby znaleźć pracownika. Poszedłem i poprosiłem pracownika o pomoc w doradztwie zakupu lampek zewnętrznych. Pracownik (mężczyzna) poszedł ze mną do regałów i zaprezentował kilka kompletów. Zapytałem o różnicę. Pracownik na każde zadane pytanie umiał mi odpowiedzieć, przy czym był bardzo życzliwy i grzeczny. Pomimo, iż kilkakrotnie wahałem się z zakupem pracownik okazał cierpliwość i zaangażowanie. Pracownik pomógł mi dokonać wybór, który nie był łatwy. Po zapakowaniu towaru udałem się do kasy, gdzie nie stałem w ogóle w kolejce. Prawie wszystkie kasy były czynne. Kasa była czysta, pracownik kasy mnie powitał mówiąc "Dzień dobry" podałem produkty i po chwili usłyszałem kwotę do zapłaty. Podałem kartę, następnie pracownik poprosił o podanie PIN'u i zaakceptowanie. Po zrealizowaniu transakcji pracownik podał mi kartę wraz z paragonami. Zapytałem o wystawienie FV, pracownik powiedział, że mam 7 dni na otrzymanie FV tylko i wyłącznie z paragonem. Podziękowałem - pracownik również życzył mi miłego dnia. Wychodząc zauważyłem kilka paragonów pozostawionych przez klientów na podłodze.