Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Z zewnątrz bardzo ładna ekspozycja towarów, nie zauważyłem żadnych luk po wyprzedanych towarach. Przy wszystkich towarach były widoczne metki z cenami, towar bardzo dobrze oświetlony i zaprezentowany. Podzielony na grupy asortymentowe. Czystość witryn z towarami - idealna. Nie zauważyłem żadnych smug na szybach. Drzwi wejściowe - bardzo czyste. Po wejściu zauważyłem trzech klientów w salonie. Jeden z pracowników obsługiwał dwoje klientów, trzeci klient rozglądał się po salonie. Pracownik salonu przywitał mnie nawiązując kontakt wzrokowy i werbalny zachowując przy tym delikatny uśmiech. Pracownik "pozwolił" mi niewerbalnie, abym rozejrzał się w salonie za odpowiednim asortymentem. Po około dwóch minutach podszedł do mnie i zapytał, „W czym mogę pomóc?" Poprosiłem o jeszcze chwilę. Szukałem drobnego prezentu. Towar wyeksponowany był bardzo ładnie, szukałem łańcuszka. Wszystkie produkty posiadały widoczne ceny, co ułatwiło mi podejmowanie decyzji. Poprosiłem obsługę o pomoc. Pracownik wyjął produkt, o który prosiłem i położył na odpowiednią tackę. Tam oglądałem, a pracownik przyglądał się. Po podjęciu decyzji o zakupie pracownik wypisał odpowiednie dokumenty i prosił, abym poszedł do kasy. W kasie pracownik przywitał mnie, zapytał czy posiadam kartę rabatową, następnie podał kwotę do zapłaty. Po otrzymaniu karty pracownik wydał mi paragon zapakowany w odpowiednie opakowanie, a w tym czasie inny pracownik pakował mi towar na prezent. Wszystko było zrobione sprawnie i szybko. Wychodząc usłyszałem od pracownika "Do zobaczenia i Wesołych Świąt".