Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Restauracja Lotos

Treść opinii: Jestem stałym klientem tej restauracji i nie pierwszy raz spotykam sie z totalnym brakiem profesionalizmu. Tak jak nie mam najmniejszych zastrzeżeń do jedzenia, które jest wyśmienite i w dodatku podawane w ogromnych porcjach, tak obsługa pozostawia wiele do rzeczenia. Począwszy od tego, że kelnerka nie podchodzi do gości, ci czekają aż w końcu muszą składać zamówienie przy kasie, to jeszcze beszczelnie prowadzi prywatne rozmowy telefoniczne podczas, gdy klienci stoją w kolejce tuż obok i czekają aż skończy. Obsługa bezpośrednia konsumenta też nie jest na najwyższym poziomie. W sytuacji, gdy zamówienie zostało pomylone kelnerka próbowała wmowić, że jest to danie które było zamawiane (jak można nie odróżnić grzybów od warzyw?!) i to wszystko bez odrobiny skrępowania. Na podstawie paru wizyt stwierdzam, że obsługa w tym lokalu powinna przejść porządny kurs obsługi konsumenta lub zostać zwolniona, ponieważ działa ujemnie na wizerunek tego lokalu, który cieszy się dość dobra opinią dzięki serwowanym daniom.