Opinia użytkownika: Monika_177
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Dzwoniąc na infolinie chciałam uzyskać informacje o kosztach przelewu w walucie euro z Oszczędnościowego Konta na inne walutowe konto w banku polskim. Po kilkukrotnym przedstawieniu sytuacji, (za kazdym razem byłam odsyłana do nowego konsultanta)jeden z konsultantów udzielil mi informacji,że własnie od dnia dzisiejszego taka operacja jest niemożliwa, że mogę tylko dokonać przelewu europejskiego z własnego konta złotówkowego. Pytanie więc, po co mieć konto w euro? Zakładając je miało mi służyć do takich przelewów, których nie robię często a właśnie w wyjątkowych sytuacjach. Zrobiłam przelew z konta złotówkowego,na moim koncie dodatkowo zniknęło 50zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teraz już odpowiedź jest prosta, ale czy klient zadowolony? Bardzo rozczarowała mnie cała ta sytuacja gdyż do tej pory byłam zadowolona z usług tego banku chociaż zdawałam sobie sprawe, że nie należy do najtańszych. Tym razem jednak pełne rozczarowanie.