Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Circle K

Treść opinii: Jak co jakiś czas mój samochód zaczął do mnie mrugać, że jest głodny. W związku z powyższym zajechałem na stację Statoil aby go nakarmić. Po podjechaniu pod dystrybutor można było zauważyć, że teren stacji jest czysty. Po zatankowaniu samochodu chciałem wywalić rękawiczki jednorazowe, które zawsze nakładam podczas tankowania jednakże nie było gdzie, bo kosz na śmieci był przepełniony. Po wejściu na teren stacji można było zauważyć 3 klientów. Po podejściu do kasy pracownik nie przywitał się z klientem tylko podała kwotę do zapłaty po poinformowaniu z jakiego dystrybutora korzystałem. Po wręczeniu pieniędzy za paliwo i po wręczeniu karty Statoil pracownik zakończył finalizowanie zakupu oddając mi kartę oraz resztę i paragon. Na pożegnanie pracownik nie podziękowała ani nie zaprosił ponownie. Trochę to dziwne. Rozumiem, gdyby była kolejka i nie miał czasu ale skoro byłem jedyny w tej kolejce to można podziękować za zakupy. Po dojściu do samochodu zauważyłem, że pracownik nie nabił punktów Statoil. No to kolejna wpadka pracownika. Pomimo, że miał kartę w ręku to nic z tym nie zrobił. Mam nadzieję, że więcej na tę zmianę nie trafię jak będę karmił mój samochód.