Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: To co spotkało mnie kilkanaście dni temu, po zakupie telefonu komórkowego na Allegro może dotyczyć wielu osób...?Zostałem oszukany przez sprzedającego i mimo tego,że w 100% wywiązałem się z umowy kupna do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałem,a próby nawiązania kontaktu z osobą sprzedającą są bezskuteczne.Ale nie to jest najważniejsze (jest to moja opinia),zacząłem się zastanawiać czy portal Allegro w sposób pośredni nie przyczynia się do tego typu sytuacji?Konkretnie chodzi mi o formy płatności za przesyłki,w których to znajduje się zakupiony towar.Nasuwa się pytanie zasadnicze...czy powinno się płacić sprzedającemu "z góry"nie widząc fizycznie przedmiotu,który zakupiliśmy?Kto dopuszcza do takiej transakcji w moim przekonaniu popełnia przestępstwo....? Możliwość taka stwarza doskonałe warunki dla oszustów,czego przykładem jest moja skromna osoba.Należałoby zastanowić się nad zmianą regulaminu płatności na Allegro z wykluczeniem możliwości płatności z tz."góry" .Nie ukrywam, mam żal o to do właścicieli portalu,bo zapewne tego typu spraw jest wiele,a oni nie potrafią wyciągnąć wniosków?Jestem wręcz przekonany,że ta zmiana zasad ,o której napisałem rozwiąże problem oszustw w znacznym stopniu , zapewni większe bezpieczeństwo dla kupujących i zaoszczędzi niepotrzebnych problemów serwisowi Allegro.Pomyślcie nad tym szanowni właściciele portalu,może to dobre rozwiązanie?!!!