Opinia użytkownika: Kamil_71
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Poszedłem do kina na film, wcześniej zamówiłem bilety przez internet. Po podejściu do kasy podałem numer rezerwacji i dowiedział em się ze nie dostanę biletów z przed sprzedaży. Pani powiedziała że trzeba je odebrać dwa dni wcześniej. Kupiłem normalne i odszedłem od kasy. Po chwili ( gdy przypomniałem sobie treść meila który dostałem w trakcie zamawiania biletów )powróciłem w celu wyjaśnienia kilku niejasności. Okazało się ze promocja w której ziołem bilety, na stronie Helios nie jest opisana. Również w e-mailu nie było nic napisane o warunkach. Pani przy kasie powiedziała ze przekaże moją skargę/petycję do kierownictwa. Dalej zakupiłem jedzenie w sklepie i poszedłem na film. Na sali było czysto. Po obejrzeniu filmu wyszedłem. Niestety pewne złe wrażenie zostało.