Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Mojemu bratu skończyła się umowa z Plusem. Nikt z firmy nie powiadomił go o tym ,więc sam się z nimi skontaktował. Zadzwonił i zapytał konsultanta jakie będą warunki nowej umowy. Konsultant odpowiedział ,że umowa jest na czas nieograniczony i warunki nie ulegają zmianie. Brat zapytał ,czy fakt iż właśnie spłacił telefon ,który był ujęty w umowie ,zmieni coś w cenie obecnego abonamentu. Konsultant stwierdził ,że nic . Brat zapytał za co w takim razie teraz będzie płacił .Bo prze 2 lata w abonamencie za 60 zł miesięcznie spłacał równocześnie telefon. To chyba logiczne ,że spłaciwszy telefon za paręset złotych ,abonament powinien ulec zmianie ,a dokładniej obniżyć się. Konsultant zaproponował bratu zakup nowego telefonu ,bo abonament nie może być niższy. Czy ,to nie jest bez sensu? Podczas rozmowy konsultant starał się być miły,ale nie omieszkał nastraszyć faktem iż rozmowa jest nagrywana. Na co mój brat odrzekł,że ,to raczej powinien być jego problem.