Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Na przedświąteczne zakupy udałem się do Smyka. Chciałem zakupić kilka „sprzętów” dla niemowląt. Zależało mi głównie na tym, aby były one z jednej konkretnej firmy, która oferuje m.in. butelki dla dzieci z 0% zawartością BPA. Przy wejściu powitał mnie pan ochroniarz, co było miłym akcentem dzisiejszych zakupów. W sklepie był ogromny tłok, mnóstwo klientów. Jednak mimo tego panował porządek, produkty były nieustannie poprawiane i układane przez pracowników, nawet jak dzieci rzucały zabawki po ziemi, to pracownicy cierpliwie odkładali je na miejsce. Gdy udałem się na stoisko z akcesoriami dla niemowląt, to poprosiłem panią o pomoc. Ta była bardzo miła, wyjaśniła mi, które z oferowanych produktów zawierają 0% BPA, następnie wyjaśniła, które mogą zostać sprowadzone na zamówienie oraz czym się różnią poszczególne produkty od siebie. Minusem było to, że w porównaniu do innych sklepów ceny były wyższe. Jednakże byłem zmuszony zakupić te produkty, których nie znalazłem w innych sklepach. Wziąwszy swoje zakupy udałem się do kasy. Pomimo tego, że były czynne dwa stoiska, a każdemu kasjerowi pomagał jeszcze pomocnik, to i tak odstałem w kolejce ponad 10 minut. Trudno się jednak dziwić, wziąwszy pod uwagę okres przed mikołajkowy. Pani w kasie była bardzo miła i uprzejma. Przywitała mnie werbalnie, ponadto się uśmiechnęła. Poinformowała mnie ile mam zapłacić, a później powiedziała ile należy mi się reszty. Uśmiechając się pożegnała mnie i spokojnie opuściłem sklep. Za plus należy uznać bardzo miłą i uprzejmą obsługę, począwszy od pana ochroniarza, przez pracowników na sali, na kasjerach kończąc. Po drugie, w sklepie było bardzo czysto, ładnie, schludnie i w towarach panował porządek, co należy uznać za duży plus przy tak wielkiej liczbie odwiedzających. Minusem natomiast był długi czas oczekiwania oraz niezbyt duży wybór produktów, po które się wybrałem oraz ich ceny, które były wyższe niż w innych sklepach z akcesoriami niemowlęcymi.