Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Archibald Sp. z o.o.
Treść opinii: Szkoła Językowa Archibald mieści się w jednopiętrowym budynku w Centrum Warszawy. Wchodząc głównym wejściem, mijamy recepcjonistkę, która wita się z klientem. Następnie wchodzimy schodami na I piętro gdzie znajduje się Biuro Obsługi Klienta, gdzie można otrzymać informacje o kursach, cenach, poziomach. Biuro Obsługi Klienta to duże pomieszczenie, gdzie pracują 3 osoby w bezpośrednim kontaktem z klientem. Wystrój biura jest nowoczesny i praktyczny - kanapy dla oczekujących, komputery z dostępem do internetu, gazety do poczytania w czasie oczekiwania. Stanowisko do obsługi klienta jest komfortowe dla Klienta - wygodne krzesła, długopisy do dyspozycji, cukiereczki... Personel jest miły i kompetentny. Cena usług raczej wysoka, jednak zdaje się iść w parze z jakością kształcenia. Bardzo szeroka oferta kursów, wszystkie poziomy zaawansowania oraz elastyczne godziny kursów. Na miejscu lektor sprawdza poziom znajomości języka, aby klient mógł zapisać się na odpowiedni poziom. Ogóle wrażenie bardzo pozytywne, klient ma ochotę zapisać się na kurs.