Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: W związku z przeprowadzką musiałam uregulować swoje sprawy z dostawcą energii elektrycznej do mieszkania - firmą Vattenfall. W celu zasięgnięcia informacji najpierw odwiedziłam stronę internetową tej firmy. Strona jest bardzo dobrze skonstruowana, odalezienie potrzebnych mi informacji zajęło dosłownie kilka minut. Bardzo podoba mi się fakt, że na stronie podane są wszystkie opłaty za usługi firmy. Użyty język jest prosty i zrozumiały, a grafika bardzo czytelna i estetyczna. Dużym atutem jest także to, że ze strony internetowej można ściągnąć wszystkie potrzebne formularze i wypełnić je spokojnie przed wizytą w siedzibie Vattenfall. Bardzo zaskoczyła mnie ilość taryf i sposobów rozliczania energii, naprawdę można dobrać produkt do swoich indywidualnych potrzeb.Biuro Vattenfall w Katowicach jest dobrze usytuowane i oznaczone, przed budynkiem znajduje się parking dla samochodów. Budynek jest nowoczesny i zadbany, robi bardzo dobre wrażenie estetyczne. Zaraz po wejściu znalazłam się w hali obsługi klienta. Wszystko mieści się na parterze, nad każdym stanowiskiem jest informacja, co można przy nim załatwić. Natknęłam się na dość dużą kolejkę, ale sporo foteli umożliwia wygodne czekanie. Jest kilka stanowisk obsługi klienta, do których tworzy się jedna kolejka. Moim zdaniem przydałby się system "numerkowy" i jakiś sygnał dźwiękowy, który zwracałby uwagę klienta na wolne stanowisko, bo teraz panie obsługujące petentów muszą ich głośno wołać. Pracownicy są schludnie ubrani, choć nie mają jednolitych strojów. Sala obsługi klienta jest dość duża i robi wrażenie przytulnej. Bez problemu można pobrać potrzebne druki i ulotki, a na jednej ścianie wisi ekran, na którym reklamowane są usługi i promocje Vattenfall. Jest czysto i ładnie. Na sali znajdują się ogólnodostępne toalety, dobrze oznaczone, nie trzeba ich szukać, ani daleko chodzić.Na swoją kolej czekałam ok.20 min. Pani, która mnie obsługiwała przywitała mnie uprzejmym "dzień dobry" z uśmiechem na twarzy. Wyjaśniłam, że chcę zmienić rodzaj umowy, miałam przy sobie wcześniej wypełnione wnioski, więc wystarczyło, że przedstawiłam dowód osobisty i podpisałam dwie kartki. Pani spokojnie i zrozumiale wyjaśniła mi zasady płatności przy nowej umowie, na moją prośbę dodatkowo wydrukowała rozliczenie dotychczasowych płatności. Przez cały czas była miła i uśmiechnięta i sprawnie wykonywała swoją pracę, widać, że miała dobrze zorganizowane stanowisko pracy i porządek w papierach, zauważyłam, że przy sąsiednich stanowiskach obsługa wyglądała podobnie.Ze strony internetowej firmy Vattenfall dowiedziałam się, że wszystkie formalności mogę załatwiać z nimi poprzez internet, telefon lub faxem, nie wychodząc z domu. Na wizytę tam zdecydowałam się tylko dlatego, że mam dość blisko. W mojej opinii Vattenfall jest firmą przyjazną klientowi, oferuje dużo udogodnień w obsłudze. Dzięki możliwości otrzymywania faktur na maila unika się gromadzenia niepotrzebnej makulatury, a wysokość rachunku można sprawdzić w każdej chwili dzwoniąc na infolinię i podając stan licznika. Vattenfall idzie z duchem czasu i skutecznie wykorzystuje nowoczesne kanały komunikacji z klientem.