Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Milenium
Treść opinii: Zawiodłem się ostatnio na aptece Milenium. Zamówiłem leki w Internecie, poprzez ich sieciowy portal. Miałem je odebrać właśnie w tej aptece. Według zapewnień zawartych na stronie DOZ.pl wszystko nie powinno trać dłużej niż 24 godziny. Przychodzę po 48 godzinach od momentu zamówienia a leki jeszcze nie przygotowane. Farmaceutka zaczęła przy mnie nerwowo kompletować moje zamówienie, po czym informuje mnie, że nie można płacić kartą bo zepsuł się terminal. Pytam się ile mam przygotować pieniędzy do zapłaty, a ta Pani mówi do mnie, że nie wie, miałem przecież napisaną kwotę w momencie zamawiania na stronie internetowej. Ponieważ nie miałem gotówki przy sobie, a dość mi się spieszyło wyszedłem i odebrałem leki dnia następnego. Wydaje mi się, że jest to celowe działanie apteki z tego względu, że ceny leków zamawianych poprzez stronę internetową są dużo niższe niż leków kupowanych tradycyjnie. Jak nie trudno się domyślić, skoro tak jest to apteka nie ma żadnego interesu w tym aby „wspierać” zakupy na odległość.