Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Obserwacja dotyczy współpracy programu lojalnościowego, jakim jest Payback, z firmami uczestniczącymi w nim. A konkretnie z firmą Orange. Zarejestrowałem się w programie już kilka miesięcy temu. W związku z przystąpieniem Orange do Payback nastąpiła nie tak dawno likwidacja programu Profit, czyli starego programu lojalnościowego Orange. Osoby, mające konto Profit mogły zaznaczyć ten fakt na formularzu rejestracyjnym Payback. Dzięki temu miały one uzyskać dodatkowe punkty. Jako uczestnik programu postąpiłem zgodnie z tą wytyczną. Na zaksięgowanie tych punktów nie doczekałem się jednak do dnia dzisiejszego. Zaowocowało to trzema moimi posunięciami. W pierwszym rzędzie napisałem grzeczny list do Biura Obsługi Klienta w Paybacku. Otrzymałem od nich po krótkim okresie oczekiwania suchy i uspokajający list, że jeśli tylko postąpiłem zgodnie z wytycznymi to wszystko będzie dobrze. Mail był bardzo sformalizowany. Język listu utrzymany był w tonie napominającym i dość surowym, jednak nie był obraźliwy. Postanowiłem więc czekać dalej. Jednak gdy problem nie wyjaśnił się do końca drugiego miesiąca od rejestracji, postanowiłem działać. Jako, że dotyczył on przynależności do programu firmy Orange udałem się do kilku salonów, w których chciałem uzyskać odpowiedź na moje pytanie. To co usłyszałem było dość niejednoznaczne i zróżnicowane. W jednym salonie radzono mi czekać dalej i dać jeszcze szansę Payback, którego system nie jest w stanie poradzić sobie ze zbyt dużą liczbą danych do przeanalizowania. W kolejnym punkcie proponowano telefoniczne połączenie z BOK Payback i uzyskanie bezpośrednio tam odpowiedzi. Niestety miałbym to zrobić na swój koszt. Wiedza jaką wykazywali się pracownicy Orange na temat nowego programu lojalnościowego była niepełna. Praktycznie nie wychodziła poza ogólnodostępne informacje. Jeśli już pojawiała się jakaś propozycja działania, to wynikała ona z prywatnego doświadczenia pracowników, którzy sami byli uczestnikami programu. Ostatecznie uzyskałem odpowiedź mówiącą, że firma ma na zaksięgowanie punktów 30 dni. Jednak w związku z problemami technicznymi termin ten może ulec wydłużeniu. W niczym nie zmieniło to jednak mojego położenia. Praktycznie nikt nie umie mi dziś wskazać, kiedy punkty pojawiają się na koncie. Wszyscy zapewniają, że pojawią się na pewno. Tylko muszę uzbroić się w cierpliwość.