Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Restauracja jest bardzo dobrze widoczna już z daleka. Mieści się w bardzo charakterystycznym budynku i posiada wyróżniające ją z otoczenia, choć standardowe dla tej sieci, oznakowanie zewnętrzne. Pozytywem, który zaskoczył mnie jeszcze przed wejściem do restauracji, był dogodny dla wózków inwalidzkich, choć przygotowany tylko z jednej strony, podjazd. Drzwi nie są były jednak automatycznie otwierane. W środku lokal wyglądem mnie zaskoczył. Przypominał inne jemu podobne restauracje sieci. Jednak jego powierzchnia była niewielka. Znajdowało się tam zaledwie kilkanaście małych stolików, które nie mogły pomieścić większej liczby klientów. Tych w czasie mojej wizyty było sporo. W restauracji nie panował jednak na szczęście tłok i na każdego nowego klienta czekało jeszcze kilka wolnych stolików. Przy kasie pracowała pani A. Miała 24 – 30 lat. Ubrana była w firmowy, standardowy strój. Był on czysty i zadbany. Pracownica miała przypięty ładny i dobrze wkomponowany w ubiór identyfikator. Stała przy jednej z trzech dostępnych kas. Nie było wówczas przy nich kolejek. W oczy rzucił mi się jeszcze jeden fakt. Była nim tablica z dostępnym w restauracji asortymentem. Niestety jej lokalizacja i wielkość nie odpowiadały potrzebom klientów. Po pierwsze miała ona niewielkie rozmiary. Zarówno nazwy produktów, jak i ich ceny były małe i nieczytelne. Dodatkowo znajdowała się na ścianie obok pierwszej z kas i była niewidoczna z terenu restauracji. Nie ułatwiała ona zatem przy wyborze zamówienia. Na szczęście pani A. wykazała się dużym profesjonalizmem. Była nie tylko miła i uprzejma. Udzieliła także pełnej informacji na temat konkretnych produktów. Wskazała na istniejące możliwości zakupu pewnych towarów łącznie po niższej cenie. Z jej twarzy nie znikał przyjemny uśmiech. Pracownica pilnie słuchała pytań i od razu udzielała pełnych odpowiedzi. Zamówienie zrealizowała stosunkowo szybko. Gorsze wrażenia miałem po odejściu od kasy. Poszukiwania stolika zakończyły się dopiero na trzecim z kolei. Niestety dwa poprzednie były brudne po osobach, które wcześniej korzystały z usług restauracji. Wówczas nie było nikogo, kto zająłby się sprzątaniem. Taka osoba pojawiła się dopiero gdy opuszczałem lokal. Jedna z pracownic rozpoczęła wówczas mycie podłogi. Stoliki pozostawały niestety niedomyte. Stąd ogólna ocena lokalu pozostaje na przeciętnym poziomie. Restauracja ma bowiem równoważącą się liczbę wad i zalet.