Opinia użytkownika: tomasho
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W drodze do Szprotawy postanowiłem zatankować. Jedyna stacja po drodze z mojej ulicy to Orlen przy ulicy Kopernika. Atut stacji to położenie przy głównej drodze oraz sąsiedztwo Biedronki. Otoczenie stacji czyste, brak jakichkolwiek papierków i innych śmieci. Przed każdym dyspozytorem kolejka. Ja czekałem około pięciu minut. Klientowi przede mną (starszemu Panu) paliwo tankował pracownik stacji. W chwili gdy ja podjechałem pracownik odszedł. Cena paliwa jak na Żagań dość niska. Po zatankowaniu udałem się zapłacić. Obsługiwała mnie pracownica (kasa 2, kasjer 20), która nie miała widocznego identyfikator (Wzrost około 165 cm, kręcone dłuższe włosy). Pracownicy przy kasach ubrani w firmowe koszule (zgodne ze standardami na stacji). Pracownica zaproponowała mi jedynie fakturę, nie mówiąc nic o panujących na stacji promocjach (naklejki za tankowanie oraz o karcie VITAY, na którą zbiera się punkty za tankowanie). Kiedy sam powiedziałem, że mam kartę Pani kasjerka nie zwróciła na to uwagi. Dopiero gdy zapytałem czy już można kartę włożyć skinęła głową. Po skończonej transakcji nie poinformowała mnie ile jest punktów ani też nie powiedziała, że mogę wyciągnąć kartę. Nie usłyszałem też "do widzenia". Jakość obsługi naprawdę na niskim poziomie. Co do wnętrza stacji czysto, na półkach sporo towaru. Alejki między półkami przejezdne. Stoisko kasowe czyste. Ogólną ocenę obniża poziom obsługi, nie ukierunkowany na potrzeby klienta. Łączna ocena 2, na którą składa się: + łatwość dojazdu i wyjazdu, + obecność myjni samochodowej, + cena paliwa (jak na Żagań dość niska). - obsługa przy dyspozytorze (pracownik odszedł gdy podjechałem), - obsługa przy kasie, - brak wiaderek z płynem do mycia szyb.