Opinia użytkownika: Cliente;)
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy ankiety dotyczącej kontroli jakości usługi assistance w firmie WARTA. Zadzwoniła do mnie Pani z numeru prywatnego. Jestem świadoma, że większość firm tak robi, ale ja osobiście bardzo tego nie lubię. Klient powinien wiedzieć, kto do niego dzwoni. Od początku nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia, gdyż przekręciła moje nazwisko. Skoro bada satysfakcję klientów to wypadałoby chociaż wiedzieć z kim się rozmawia. Zgodnie z procedurą zostałam poinformowana o tym, że rozmowa jest nagrywana i uczestnictwo w ankiecie jest dobrowolne. Pytania były standardowe, nie mam zastrzeżeń. Na koniec padło jednak pytanie, czy mam jeszcze jakieś uwagi, sugestie- chciałam powiedzieć, w sumie to coś pozytywnego, ale za bardzo nie miałam okazji, gdyż Pani ankieterka chyba nie była za bardzo zainteresowana. Miałam wrażenie, że chodziło raczej o ilość ankiet a nie ich jakość...